Select your language

    H2020-ASSET

    ASSET – Μια ολοκληρωμένη λύση για έρευνα, καινοτομία και εκπαίδευση για την ενεργειακή μετάβαση

    ASSET – Μια ολοκληρωμένη λύση για έρευνα, καινοτομία και εκπαίδευση για την ενεργειακή μετάβαση

    Χρονική Διάρκεια Έργου: 1 Μάιος 2019 – 30 Απριλίου 2021

    Ιστοσελίδα Έργου: https://www.energytransition.academy/

    Πλαίσιο & Ποσό Χρηματοδότησης Έργου EU Horizon 2020 – H2020-LC-SC3-2018-2019-2020 -CSA (Coordination and Support Action)

    Συνολική Χρηματοδότηση: 1 999 075.00 €

    Χρηματοδότηση ΠαΔΑ: 128.938€

    Επιστημονικός Υπεύθυνος (Πα.Δ.Α.): Αν. Καθηγήτρια Ελένη Αικατερίνη Λελίγκου

    Email: e.leligkou@uniwa.gr Τηλ: 210-5381484

    Το έργο H2020-ASSET είναι διάρκειας 25 μηνών και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή ένωση στα πλαίσια του προγράμματος έρευνας και καινοτομίας Horizon 2020 (Oρίζοντας 2020). Πιο συγκεκριμένα, το ASSET έχει επιλεγεί για χρηματοδότηση στα πλαίσια πρόσκληση για έρευνα, καινοτομία και εκπαίδευση σε θέματα ενεργειακής μετάβασης.       

    Το έργο επιδιώκει τη δημιουργία μιας κοινότητας όλων των φορέων που εμπλέκονται στην ενεργειακή μετάβαση όπως επίσης και την παροχή εκείνων των εργαλίων που θα επιτρέψουν την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και τις γνώσεις που απαιτούνται στην αγορά της ενέργειας. Ως εκ τούτου, ο στόχος του ASSET είναι διτός:

    1) να δημιουργήσει ένα βιώσιμο και κλιμακώσιμο οικοσύστημα (κοινότητα) που περιλαμβάνει όλους όσους επηρεάζουν την εξέλιξη της ενεργειακής μετάβασης όπως:

    • Εταιρείες από την αγορά της ενέργειας
    • Πανεπιστήμια και φορείς εκπαίδευσης
    • Αρχές και φορείς που χαράσσουν πολιτική
    • Ολόκληρη την Κοινωνία

    Η επικοινωνία μεταξύ των μελών της κοινότητας διεξάγεται μέσα από το forum που έχει αναπτύξει το ASSET (https://energytransition.academy/) καθώς και από την «αγορά» εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην οποία τόσο επαγγελματίες όσο και εταιρείες ή και απλοί πολίτες μπορούν να βρουν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την ενεργειακή μετάβαση προκειμένου να ενημερωθούν αλλά και να αναπτύξουν νέες δεξιότητες. Επιπλέον, η «αγορά» εκπαιδευτικών προγραμμάτων επιτρέπει στις εταιρείες, σε περίπτωση που δεν βρουν το πρόγραμμα που ψάχνουν να εισάγουν σχετικό αίτημα το οποίο είναι ορατό από τους εκπαιδευτικούς φορείς οι οποίοι μπορούν να διαμορφώσουν τη δική τους πρόταση.

    2) να αναπτύξει ένα πλαίσιο και τα αντίστοιχα εργαλεία για τη διαρκή ανίχνευση των αναγκών της αγοράς σε δεξιότητες και γνώσεις καθώς και για τη διευκόλυνση συνεργειών μεταξύ των εκπαιδευτικών φορέων. Μέσω των εργαλείων του ASSET οι εκπαιδευτικοί μοντελοποιούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα και εμπλουτίζουν το εκπαιδευτικό υλικό με μετα-δεδομένα προκειμένου να επιταχυνθεί η ανάπτυξη νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη διεπιστημονικής έρευνας και δημιουργία διεπιστημονικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων καθώς και σε κοινωνικά θέματα στα οποία επικεντρώνονται οι καθηγητές και ερευνητές των ανθρωπιστικών επιστημών. Το ASSET έχει προτείνει το μοντέλο του μαθησιακού γράφου και έχει αναπτύξει το αντίστοιχο εργαλείο για το σχεδιασμό και καταχώρηση των γράφων προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να μπορούν ελεύθερα να μοιράζονται τόσο υλικό όσο και μοντέλα μαθημάτων.

    Image

    Στη διάρκεια του έργου, τα εκπαιδευτικά προγράμματα αναπτύσσονται από διεθνούς φήμης Πανεπιστήμια όπως RWTH (Γερμανία), AAU (Δανία), UPV (Ισπανία) and UNIWΑ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Η Αν. Καθηγήτρια Ε. Α. Λελίγκου του τμήματος Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής έχει αναλάβει τον επιστημονικό συντονισμό του Έργου ενώ στο έργο συμμετέχουν μέλη ΔΕΠ από δύο επιπλέον τμήματα του ΠαΔΑ και πιο συγκεκριμένα από τo τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών και το τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών.

     

    Κοινοπραξία – Συνεργαζόμενοι Φορείς:

    1.         ATOS Spain, Madrid Spain,

    2.         UNIVERSITA DEGLI STUDI DI NAPOLI FEDERICO II, Naples, Italy

    3.         RHEINISCH-WESTFAELISCHE TECHNISCHE HOCHSCHULE AACHEN (RWTH), Aachen, Germany

    4.         EDUCATIONAL OTE AE, Athens, Greece

    5.         AALBORG UNIVERSITET, Aalborg, Denmark

    6.         UNIVERSITY OF WEST ATTICA, Athens, Greece

    7.         UNIVERSITAT POLITECNICA DE VALENCIA, Valencia Spain

    8.         LOGICAL SOFT SRL, Italy

    9.         E' NOSTRA SOCIETA COOPERATIVA, Milan, Italy

    10.       ECOPOWER (ECOPOWER), Berchem, Belgium

    11.       EUROPEAN ASSOCIATION FOR STORAGE OF ENERGY, Bruxelles, Belgium.

     

    Ερευνητικές Δημοσιεύσεις

    1.         E. Gryparis, P. Papadopoulos, H-C. Leligou and C.S. Psomopouloς, «Electricity demand and carbon emission in power generation under high penetration of electric vehicles. An EU perspective”, TMREES Conference Series: Technologies and Materials for Renewable Energy, Environment and Sustainability 2020, Athens, Greece.

    2.         Theodore Ganetsos and Meroth Ansgar “X-Y Stage System for Raman Scanning in Paintings”, International Congress and Exhibition on Industrial and manufacturing engineering, August 15-16, 2019 at Prague, Czech Republic

    3.         Th. Ganetsos, J. Kovác, J.Jr. Kovác, L Bousiakou, R. Qindeel, W.A. Farooq and N. Laskaris, Optical properties of ZnO: Cu nanowires for optoelectronic applications, WASET, "ICSES 2020: International Conference on Solar Energy Systems" Aug 13-14, 2020, Venice, Italy.

    Please publish modules in offcanvas position.